Lediga onsdag

Tjejvättern närmar sig med storm kliv.
Tänkte att jag skulle sätta igång å träna lite förut, men min underara mamma bara skrattade åt mig å sa att det spelar ingen roll om jag försöker åka några mil nu för jag blir inte mer tränad av det ändå när det bara är tre dagar kvar till start..Det är försent med att börja tänka på träning med andra ord..
Så jag struntade i det å målade naglarna i stället. Chockrosa....såå snyggt!

Har varit ledig idag så jag gjorde ett tappert försök till att få lite färg ute i solen, la mig på en filt på gården men rastlösheten tog över så jag åkte ner på stan istället å köpte jordgubbar.

Några sötnosar ifrån klassen har hört av sig idag, Saknar er redan mer än vad jag trodde att jag skulle göra!Speciellt dig Mia!

EM Tippat har jag gjort idag också, kommer att hålla er uppdaterade om hur det går för mig :)
Cashen kommer att rulla in tjitjing!

Dagens:
Stek het!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ah, Flåt ^^. uaäh! haha.. mm vi var där en stund :P .. visst e de gött me sommaren nu =) varmt o så :P haha.. har du lägenhet på g? härligt. ha det super.. Pussss o krammm...

2008-06-04 @ 21:47:16
Postat av: Maria

Finns alltid här för dej,
så som du finns här för mig..

2008-06-05 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0