Ftown girl!

Sitter hemma i Ftown nu, hemma lixom, hemma hemma.
Har flyttat in i brorsans gamla rum, och jag har faktiskt redan hunnit fått det ganska så fint där inne.
Alla mina hundra tusen miljoner kläder/skor/väskor är äntligen på plats i garderoberna, men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan det ska packas ner igen på väg till nästa mål.
Har kanske en ny lgh på gång, men vågar inte hoppas allt för mycket.
Jag vill ju tillbaka till Karlstad fort som attan, trivs som fisken där.
Men vi får se vart den här sommaren för oss, just nu känns det som om precis vad som helst kan hända,
men tråkigheter får det bra med, för jag har fått nog av sånt nu!

Följde med Robin ut på fotboll i dag, FFF-QBIK...matchen slutade typ 0-20, tyckte faktiskt lite synd om tjejerna ett tag, Richard, Stefan och Kalle kom lagomt till andra halvan så det var kul å träffa dem åxå.

Jobbar gör jag också 24/7, är så sliten att jag känner inte igen den tjej jag ser när jag står framför spegeln.
Att börja kl 0515 på mornarna och flytta emellan varven tar ut sin rätt.
Vet knappt vad jag heter längre, Känns som om jag har en stor gummi bubbla runt hela mig som hindrar mig från precis allt...skumt...EMO! 
Men snart är det sommar lov även för mig :)

Dagens:
Tack hjärtat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0