080602

Från och med nu är det bara GUUUUUUULD som gäller, viiisst Gooosan :)
-Malin o Jossan en vääääldigt sen onsdagkväll :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mycket har hänt, jag har nog gjort mitt livs misstag... sånt kan bara tiden visa..
Flyttlasset har gått, men kvar sitter jag med svansen mellan benen och skämms som en blöt hund..
Och den enda som bär skulden för det är jag själv.
Nu vet ni det.

Tack Mamma Pappa Robin och Richard TACK för ALLT!
Vad skulle jag göra utan er?

Dagens ord:
Förlåt



Kommentarer
Postat av: Jossan

ah, nu är det guld som gäller =) .. mitt sommarlov har börjat BRA.. Hoppas att ditt har börjat bra.. hoppas även att de e bättre o att de e bra
med dig =) .. ha det GULD vännen =) Puss o kram.

2008-06-02 @ 21:21:26
Postat av: Sara

KRAM min skatt!!!

2008-06-02 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0