Lägenhet nån?

Puhu har nyss kommit hem i från Karlstad, har jobbat ända sen i fredags och det blir lite små drygt när man bor 6 mil ifrån jobbet och måste ragga sovplats för att slippa gå upp 03:30 på morgonen. Men har ju fått sovit hos min älskade Sara några nätter, där det blev lite kalas på köpet, Var hos Fripp,Korriander,BK och hemmåt :) Sen har jag ju även fått sovit hos han som fortfarande får mitt hjärta att slå snabbare än vad Pärlan kan åka :) .. Livet är komplicerat ibland...YPPERST! ypperst jobbigt är det åxå...

hmmmm...annars dååå.....
Min favorit Adde bjöd mig på två koppar kaffe igår i solen...så himla kul å se dig gubben....det blev mycket skratt och hela två timmar orkade han sitta och töla med mig :) sen var han tvungen hem och jag gick en sväng på stan å vips hade jag tre påsar med kläder i handen.....märkligt...

Nu har jag sommarlov i 5 dagar....Whoho!
Nääää
Hej!

Dagens:
VetInteHarIngetBraAttSkrivaÄrLack!



Kommentarer
Postat av: Sara

Min älskade sockerkaka. Mitt hem är ditt hem, så enkelt är det.

2008-07-02 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0