Trevligt värre iaf

Har haft några underbara dagar med mina vänner den här veckan.
I onsdags så kom Emish och hamtade mig på jobbet sen åkte vi ut och kollade på en lägenhet, efter det så åkte vi till skutberget och la oss och sov/solade...efter det tog vi pärlan till Teatern och köpte med en varsin sallad och åt lunch å  där blev kvar ända till kvällen...Strålande sol hela dagen... helt underbart,  På kvällen så var det RIX FM festival nere på stan, jätte mycket folk....Sara Emelie och jag satte oss på Nöjes uteservering och tog en öl, dit kom även min Karin och Sara och gjorde oss sällskap....ttrevligt värre! :) Missa dock ALLA artisterna som uppträdde...men det gjorde inte så mycket.

I går var det åxå skutberget som gällde hela dagen, efter det, ett extremt hårt gympass...sånt gynnar.
Efter det så åkte Sara och jag  till hamnen och åt grillbuffe, sjukt gott! Synd bara att man inte orkar äta mer än vad man gör egentligen, Efter ett tag så kom Indy och gjorde oss sällskap. Hade hur mysigt som hellst :)

Idag däremot har jag bara jobbat och sovit, är tillbaks i Filiptad och börjar få en sjuk ångest inför det mesta. Mår inge bra alls just nu :(  Saknar dig och det gör så himla ont....

Imorgon är det dags för simningen...shit om jag inte klarar den asså...då måste jag göra om cyklingen och det har jag inte någon större lust med...

Puss//Malin

Dagens:
"der sommer has verveckt"...?!
Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0