Två puckon som är i behov av uppmärksamhet



Har ju glömt å skriva att jag fått tag på lägenhet också för er som inte vet det redan.
Jag har bjudit så många på inflyttningsfest att jag nog måste dela upp kalaset i tre omgångar för annars så lär vi inte få plats i mitt nya lilla palats :)
Va rooooligt R och R nu ska vi snart flytta igen :)
Mina underbara bröder har tröttnat skapligt mycket på mina flyttar fram och tillbaka de senaste fyra åren nu,
Bäst i världen är ni!
Känns sjukt märkligt, ypperst märkligt faktiskt att jag ska kunna bo där helt själv...fan vad ensamt...
Tur att jag har mina guldkorn som jag vet alltid finns där, Love you!

puss puss//MALLA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du fått längenhet? I kd? :) Puss

2008-07-19 @ 19:28:40
URL: http://maddardana.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Alldeles vid sjukhuset :) PUSSPUSS

2008-07-20 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0