Jag klara det! Vansbro-tjejsimmet

Trodde aldrig någonsin att jag skulle få se mig själv stå i endast baddräkt och badmössa insmord i ullfett och utöva friskis och svettis gympa på en badstrand :)
(Till er känsliga läsare lovar jag till 100% att bilder aldrig någonsin kommer att publiceras)

Det var sjukt kallt, vi var två stycken, TVÅ STYCKEN av ca två hundra damer i min startgrupp som INTE HADE våtdräkt på sig. Speakern ropade i högtalarna när han såg mig:
"Oj här kommer det en tjej som ska simma i baddräkt, det är endast dom riktigt tuffa tjejerna som gör det idag"
Han tyckte väl att han var rolig, men jag fick en sjuk ångest över att hoppa i det fruktansvärt kalla vattnet å simma 1 kilometer.

De första 50 metrarna simmade jag endast för att överleva, har aldrig känt en sådan kyla i hela mitt liv, tror att varenda liten bloddroppe i kroppen frös till is då.
Men sen gick det bättre, Det var inte ens speciellt jobbig bara jävligt kallt, men helt okej :)

Och i mål kom jag, SÅ JÄVLA NÖÖÖÖÖJD!


Tack till min fantastiska hejarklack som åkte så långt för att stötta mig. Guld är ni :)
Och tack gubben för för att du ringde och önskade lycka till i morse, det betydde så himla mycket.
Och ett stoooort GRATTIS till Malin L och Maria W som även dom gjorde kanon bra ifrån sig!

Puss//Malin

Dagens:
En mört som har simmat bört


Kommentarer
Postat av: Emish

Du e fan grymmast!!! Här behövs ingen våtdräkt el träning!! Du kommer fan i mål ändå :)



Puss/ 08 PÖRR

2008-07-12 @ 20:28:07
Postat av: Anna-Karin

hahaha fan så duktig du är, jag har inte ens doppat tårna i vattnet i år.. sjukt kallt ju för bövelen!!! Men du ä duktig du määäkin =) Puss Puss

2008-07-12 @ 20:56:03
URL: http://annakay.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till 08PÖRR:

Thanx hun!

Du vet att målet e det enda som räknas, skit samma hur du tar dig dit :)



Svar till ÄjKäj: Å tack så mycket gumman, sjukt kallt var det vill jag lova :)



pusss

2008-07-12 @ 21:03:39
Postat av: jossan

haha :) va duktig du är ^^. Guld till dig ;) .. ha det så bra.. hoppas du hittar en bra lägenhet!

2008-07-13 @ 11:24:07
Postat av: Madde

häääärligt malin =)

2008-07-13 @ 12:04:07
URL: http://maddardana.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag stämmer in i hyllningarna!

GRYMT jobbat gumman!!

2008-07-13 @ 14:41:02
Postat av: Malin

Till alla: Tack sötnosar!

2008-07-13 @ 17:56:53
Postat av: ML

DU ångest? va fan tror du ja hade, som efter ett besök i provhytten iklädd baddräkt beslöt mej för att aldrig köpa nått dylikt, simmade i bikini!? ja grät nästan...men klarade mej t.o.m bra utan smörja.. =) Vi va skitbra även denna gång precis som vi kommer va de 2 som är kvar! kram

2008-07-13 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0