080729

Efter att ha mått precis som ett rent helvete i ett par veckors tid
så somnade jag gråtandes som ett litet barn med ansiktet nergrävt i kudden i går natt och bara önskade att allt skulle ta slut.....Å det gjorde det åxå..
Idag när jag vaknade så kändes det tillochmed helt okej att stiga upp ur sängen.
Har haft en jätte bra dag med min Emish,  Med en massa kaffe och glass.
Och nu har jag precis kommit hem ifrån en 5 timmarstur på sjön med den nybyggda flotten de gjort i persberg.
Har haft det hur underbart som hellst, badat grillat å fiskat till sommarens finaste kväll.
Det behövdes, nu känns allt lite lite bättre iaf.

Tack Sara och Emelie för allt!
Ni betyder så himla mycket för mig!

Puss//Malin

Dagens:
BaraFulaKillarRaggarPåInternet

Kommentarer
Postat av: Linda

mäh...jag då......jag vill oxå betyda nått =)

2008-08-04 @ 20:46:49
Postat av: Malin

Du betyder så himla mycket ska du veta!

2008-08-13 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0