Ont det gör ont det gör ONT

Jag har råkat ut för något som för mig nästan är på gränsen till outhärdigt.
Jag har ont i varenda liten centmeter av hela min kropp.
Det är en såndan smärta att jag vet snart inte vart jag ska ta vägen..
Bara en sån simpel sak som att gå är för mig en plåga,
Att ta sig över badkarskanten när jag ska duscha är nästan en hel omöjlighet.
Och ta ner musslin från skafferiet är inte ens att tänka på..
Och bara tanken på att behöva stiga upp ur sängen i morgonbitti får mig att vilja möta sanktePer redan i natt.


Det värsta av allt, när jag behöver min man som allra mest, så hån skrattar han bara åt mig!
Även om jag visar min allra ynkligaste sida så bara fnyser han åt mig och klämmer på de ställen som jag har mest ont i så att det gör ännu ondare!


Jag är sjuk, riktigt sjuk...Min kropp har sagt sitt och jag måste hädanefter lyssna på den..NOGA!


Jag har träningsverk!



  


Kommentarer
Postat av: kakan

haha, söt du är puman.
Saknar dig lite också.
DAgs för lite kak-time =)

2008-01-19 @ 15:56:49
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0