Insomnia

Tittar på klockan...fan

Tänker...på vad ja skulle göra om jag blev miljonär..
Tänker...på när jag gentligen ska börja träna på riktigt...
Tänker...på hur sovrummet ska se ut när det är klart..

Tittar på klockan...

Tittar på Charlie...han sover som ett litet barn..

Tänker... När ska man skaffa barn egentligen?
Tänker... Fan vad kul om vi skulle åka på EM i sommar!
Tänker... Ska vi verkligen flytta...igen?

Tittar på klockan...suck

Charlie vänder sig om och ger mig en puss i pannan... isömnen.. ganska sött.

Tänker... På klassen
Tänker... Att jag måste lägga in musik i min Ipod
Tänker... På mormor

Tittar på klockan igen... fan snart dags att gå upp..

Tänker... fy fan för det här...

Blir sur!


I CANT SLEEP....I CANT GET NO SLEEP!


Kommentarer
Postat av: kakan

Du, sötast.
Det var för längesen. Saknar dagarna då vi kunde ses jämt.
Du är guld, gumman.
PUss

2008-01-12 @ 07:48:10
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0