DET RÄCKER NU!

Hela den här hösten har varit en rent ut sagt jävla skit höst för mig och mina närmaste...
Folk som står en nära har blivit skadade, människor omkring oss har dött, depression och tårar i flera månaders tid...
det ena har avlöst det andra...fså fort något hemskt börjar lösa sig så dyker det upp en ny grej. Förstår inte hur allt kan hända på en och samma höst?
MEN JAG SÄTTER STOP DÄR! DET RÄCKER NU! ENOUGH!
Från och med nu får det vara slut med tråkigheter tack på förhand!

Dagens tanke går till min fina lilla flicka Emelie i Göteborg

Puss vänner

Kommentarer
Postat av: S

Mm nu får det vara nog!!

KRAM Em!

2008-12-03 @ 21:41:31
Postat av: E

ÅH...nu blev jag sådär rörd igen!!!

Tack min fina älskade du. Det förgyllde min dag, du förgyller mina dagar!



Tack du åxå Sara



Kramar Puffe

2008-12-04 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0