Vandraren har ingenstans att gå...

I morgon så åker jag till Norge, målet med resan är att bestiga nordens högsta berg.
Huamejjen hur nu det kommer att gå? Ska vara borta en hel vecka och sova i tält varje natt så jag hoppas verkligen på bra väder.. Har packat hela dagen, det är inte speciellt svårt att få med sig så mycket kläder som möjligt, det kluriga är att sortera ut ENDAST de kläder man behöver...och sedan efter det sortera bort ytterligare en hel hög av de viktigaste kläderna..  å sen  räkna med att man måste klara sig med samma tröja i flera dagar i rad...Eeuuh jag vet...å inget smink...å ingen dusch...å ingen toalett... Fattar ni att det är terapi för mig det här eller? :)

Kommer att sakna Älskling jätte mycket!
Är så himla kär att jag skulle kunna packa ner dig i ryggsäcken och bära runt på dig hela veckan :)
Du är den enda!

Puss Puss//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0