Vad är det som händer?

Ingenting går bra nu...
Pratade med en av mina älsklingar förut och blev så himla ledsen för din skull!
Undrar vad det är som håller på att hända egentligen?
Jag mår skit dåligt och alla mina vänner mår åxå dåligt, mer eller mindre...
Önskar bara att alla kunde få må bra igen...
Åsså är hösten på väg, det gynnar ju inte direkt heller..

Var ute och gick förut, för jag måste gå in mina vandringsskor innan söndag(i tid med allt som vanligt) för då åker jag till Norge och ska vandra en vecka med klassen...Fick ont i hälen på en gång...ledsen jag blir..

Ta hand om er


Kommentarer
Postat av: Emish

haha...den där delen av kvällen va ju iaf bra =)

2008-08-13 @ 22:09:54
Postat av: jossan

jag är nervös :P .. ses snart!

2008-08-15 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0