Fjällvandring, Joutenheimen 2008

Nu har jag fått lite bilder av Gosan yosan.webblogg.se från Joutenheimen.


1,   2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,

1, Jag redo för vandring första dagen.
2, Vandring på en glacier, riktigt häftigt, här står vi och väntar på att få hoppa över en spricka...hade en sjukångest över det faktiskt, men jag klarade det :)
3, Glacieren, med en av guiderna, Björn
4, Här hade vi vårat basecamp, dock sov vi självklart i tält hela veckan...även att det var frost när vi vaknade på mornarna.
5, En riktigt sliten Malin, kunde ha brytit ihop när som hellst efter att den bilden togs, ont överallt, kallt och hungrig som en varg :)
6, Mia, Kjetil och Höber över en hängbro.
7, Helena, Mia, Jag och Jossan på flamshumör.
8, Besseggen, skit häftigt, vakraste utsikt jag någonsin sett. 1700möh
9, Besseggen, Perra kämpar med snön :)
10, Besseggen, Dit ska vi, KÖÖÖÖR
11, Besseggen, Gänget från klassen som besegrade berget, här är vi skit nöjda över att kommit upp på toppen av en ren bergsklättring...rikti häftig känsla...ramlar du så har du 1500 m till marken typ..SPÄNNT! :)
12, Sjoa Rafting! Europas populäraste och bästa raftingställe skulle givetvis prövas.
13, Mia, Kjetil, Jossan och jag i en båt...Jag var den enda som ramlade i...så klart :)

Veckan har varit helt underbar och jag rekomenderar alla att någongång i livet göra en sån här resa.
Målet var ju att komma upp på Glittertind, Nordens högsta berg,, Men mina knän svek mig så jag kunde inte gå en meter den dagen när några andra från klassen gick upp där...Det är jag fruktansvärt bitter över, men det är ju inte så mycket att göra något åt...Det var jobbigt både fysiskt och psykiskt säger jag något annat så ljuger jag..Men shiiit va underbart

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jossan

ah, va du är söt malin =) =) =) .. jag tittar in lite då o då, som du kanske märkt ;) . ha en bra kväll nu ;) Puss o kram

2008-08-28 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0