MammaMia

Första dagen bakom skolbänken efter ett långt sommarlov.
Det känns bra, nu har jag bara ett enda år kvar sen är jag färdigutbildad Fritidsledare.
Det är den enda punkt i livet som jag vet är helt rätt just nu..Å shit vad bra det känns :)

Igår tvingade mamma med mig på bio, yepp tvingade var rätt ord...hon betalade den å köpte poppcorn och dricka till mig och såg filmen själv för en andra gång....bara för att jag skulle få komma ut lite. Hon är snäll hon min mamma :)
Vi såg MammaMia å den var faktiskt riktigt bra! Rekomendation nr 1 om du är tjej, gillar ABBA och gillar musikaler.

Nu ikväll så har vi tittat på Da vinci koden...har sett den några gånger  förut (och läst boken) men måste ändå säga att den är riktigt bra.... den får mig å tro att allt som sägs i filmen är sant...riktigt intresant det där tycker jag....synd bara att man fattar lika mycket som en kratta när det gäller såna där saker...skit samma intresant är det!

Har fått jätte mycket possitiva kommentarer av kortet här nedanför och folk som vill se mer från vandringen..
Det kommer alldeles strax, Mycket mer bilder jag lovar :) håll ut några dagar till bara.

Nu ska jag skeda med katten
PUSSOCHKRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0