HEJ!

Besöksantalet bara stiger och stiger på bloggen, vad glad jag blir, skulle vara kul å veta vilka ni är som är troget inne och läser varje dag :)

Jag har kommit på att under ett år har jag gjort väldigt många saker som jag för några år sedan aldrig skulle ha gjort
Vandrat mån-fre i en stor skog och sovit i vindskydd
Stått på scen inför en hel skola och lett en julshow
Kanothajkat mån-fre
Cyklat tjej vättern
Simmat Vansbro tjejsimm
Fjällvandrat en vecka i Norge
JAG ÄR STOLT, RIKTIGT STOLT

Nu ska jag på kalas!



Dagens:
"Stavas gruppsykologi med två eller tre P?"

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

vad duktig du är vännen =) kommer du o emish o hälsar på snart? PUSS

2008-08-27 @ 16:26:22
URL: http://annakay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0