Sommarlov!

Yes lagomt till att hösten kommit till Karlstad så gjorde jag min sista dag på jobbet och har nu
äntligen fått sommarlov!
Men det blir nog knappast någe sol och bad för min del, snarare snöbollskrig och pulkaåkning om det fortsätter så här..... bitter?

Livet har börjat att kännas lite bättre nu iaf.
Har världens bästa föräldrar som hjälpt mig så mycket med allting under hela sommaren.
Pärlan (Bilen) är så fin nu så att den nästan ser sprojlans ny ut...Tack pappa!
åsså har jag fått en jätte fin dator som jag sitter och plinkar på nu i min säng....Tack mamma och pappa!
I morrn fyller lillkillen år åxå, å han är inte så himla liten längre han ska jag tala om....huamejjen vad tiden går :)

Tycker om dig, det pirrar i hela kroppen när du kysser mig, bara så du vet ;) 

Nu blir det kvällen, ska upp i tid å äta frulle med tjejerna i morgon.

PussPuss//M

Dagens:
Koom.... kåm....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0