Sjuk och jävlig

Åååååh har gått å blitt sjuk, kom som en blixt i går förmiddags så jag har luggit deckad hela dagen igår och halva dagen idag. Skit tråkigt.
Men hann faktiskt med att gå till sjukgymnasten i går innan jag blev döds sjuk.
Har fått en himlans massa övningar att göra för mitt knä nu, så nu ska det bli lika starkt och stabilt som en trästubbe.
Har inte tid eller ork att gå å ha ont längre.

Sen har ju världens bästa Sara blivit gammal åxå :)
STOR PUSS OCH KRAM TILL DIG GUMMAN MIN!!!


Nu ska jag knapra alvedon..För i morgon ska jag på date :)
Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: jossan

hehe.. stackare.. usch o vara sjuk. Känner av det jag med :D .. aja, krya på dig nu! vill se dig i skolan, den kan vara sååå tråkig :D hade!

2008-08-30 @ 21:42:21
Postat av: Sara

Åh gullunge! Tack så mycket =)

Se till o jobba på övningarna nu så knäna blir lika starka som resten av dig!

PUSSPUSS

2008-08-30 @ 22:43:51
Postat av: Anna-Karin

graaaaattis sara :) :)

2008-09-01 @ 08:30:28
URL: http://annakay.blogg.se/
Postat av: Sara

Taaaaack anna-karin!

O du, jag kollar din blogg då o då...fantastisk e hon, ert lilla underverk =)

2008-09-01 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0