Inte riktigt min dag idag

Började med att det satt en lapp på ytterdörren: Nu är cykelrensningen klar/KBAB
`CRAP!!! sprang ner till förådet å jajjemen min cykel var som bort blåst...inte nog med det...jag får skylla mig själv helt å hållet för att jag e så extremt dålig på att ta tag i saker å ting...bara en sån simpel sak som att rycka bort en gul liten lapp från cykeln har jag väntat med i över två månader....tills det blev försent... Det var den cykeln det..

kommer till stationen... tåget försenat...
på tåget... spiller ut kaffe det första jag gör.... DET GÅR BRA NU!
Irritation på hög nivå..
I skolan gick ingenting rätt.
När vi ska åka hem är tåget försenat igen...
Å inte nog med det ..Min Kaka ville inte träffa mig idag! (gråter som en blöt hund) ...fast jag tycker om dig ändå gullet ;)
Spinningen som jag väntat så på uteblev pga att jag var tvungen att åka ner till KBABs kontor..

Där iaf vände min dåliga dag, träffade två ypperligt trevliga karlar(?)killar(?) som jag fick dra en snyft historia för, ledsna hunden blicken och lite charm på det så var allt löst.
Fick berätta vilken gata jag bodde på..
"Jaha Rapp eller?"
Ööööh va fan... ja? Hur lyckades han med det? Köp en lött!
Fick iaf tillbaka min lilla lila cykel så nu är jag glad igen :)

Filipstad väntar å imorrn blire date med Malin Liiiii

ps har din flickvän varit med i Moore?  ...Det har Charlies...Twice! Sådäså!
ps2 Dåligt med kommentarer om man jämför med besökare här...skärpning! Gäller även dig Kjetil min lillevän :)

PUSSPUSS//MALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0