Allvarligt

ALLVARLIGT nr1

Blev uppraggad på gymmet här om dagen av en kille i blått:

K.i.B:
"Hur kommer det sig att en sådan skönhet tränar här och jag aldrig sett henne förut?"
Jag:
Eh...va? (Fan vad pinsamt det här blev då,plockar ut hörlurarna och tittar mig omkring för att försäkra mig om att ingen hörde den extremt dåliga repliken, som dessutom är sagd i helt seriös ton......E han seriös?..Han e seriös!
K.i.B:
Hur kommer det sig att en sådan skönhet tränar här och jag aldrig har sett henne förut? (Fortfarande lika seriöst uttrykt)
Jag:
eeh hehe ja du,,,vet inte. (jag hörde vad du sa första gången pucko, ville bara höra om du verkligen sa vad jag tyckte att du sa... å sen så kanske jag ville höra en gång till att jag var en skönhet! Mer sånt!)

Allvarligt: Hade du sagt "hej" hade jag gett dig en chans, Killen fick fetnobb men han gjorde iaf min dag. Fast Charlie blev tjurig :P

ALLVARLIGT nr2:

IdolOla Svensson
Vad gör han? Vad händer? Hur kan nått gå så fel? Hur kan en så otroligt söt kille förnedra sig så extremt med att spela in de låtar han gör? Varför lixom? WHYYYYYYYYY?!

Allvarligt: Ge killen lite blingbling ett par nya sneakers och en keps, samt några halv nakna brudar så det blir man av honom! Han har ju potential! FFS!

ALLVARLIGT nr3:

 Johan S är det där du? Tycker mig se en liten ledtråd av det nämligen ;)


Alvarligt: GLAD PÅSK



ALLVARLIGASTE:

CHARLIE Jag älskar dig som här i från och till Jesus å tillbaka.


Allvarligt: Tack för att jag får sova i din säng.


Kommentarer
Postat av: KAkan

EYyy du sötpropp.
Nu tycker jag att vi är alldeles för mycket särbos för att det ens ska va kul någonstans!
Kom och ta mig!

2008-04-06 @ 13:34:50
Postat av: Madde

Hahah go kille på gymmet där du :P Vart tränar du?

2008-04-09 @ 12:12:12
URL: http://maddardana.blogg.se
Postat av: madde

haha okej :)

Jo det är bara fint! vad händer till helgen? Kram!

2008-04-10 @ 16:23:48
URL: http://maddardana.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan nog vara jag =) svårt att neka tror jag bestämt. haha. puss o kram // the chicken

2008-04-11 @ 18:27:35
Postat av: L:et

Allvarligt....jag saknar dig !!! =)

2008-04-13 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0