Tack Älskling..

För att du alltid finns hos mig
för att du står ut med mig
för att du inte bara går din väg
för att jag känner att du bryr dig

Tack älsklingen min
för att du tröstar mig när  allt känns knas
för att du håller om mig när jag behöver det som mest
för att jag får gråta mot ditt bröst
för att du får mig att känna mig speciell

Tack hjärtat mitt
för att du har lärt mig att älska
att bry mig om
att våga

Förlåt gubben min
om jag sviker dig ibland
om jag bara tjatar och gapar
Förlåt om jag säger klumpiga saker som du vet att jag inte menar
om jag inte tar mig tid ibland
Förlåt

Men du vet hjärtat mitt
att jag finns alltid hos dig för dig och med dig
att jag tänker på dig varje sekund
att jag är stolt över dig
att jag aldrig någonsin kommer att lämna dig
att jag älskar dig!

puss Charlie från din Malin


image18



Kommentarer
Postat av: kakan

ni är så vackra malin, det du det?
puss
din kaka

2007-10-21 @ 19:15:25
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0