Prinsessan

När jag var liten var jag en pojkflicka.
Favorit färg blå
Älskade turtles
Lekte hellre krig med killarna än häst med tjejerna

Jag hade ju lixom gett upp hoppet, jag var ju brunhårig jag kunde ju ändå aldrig bli prinsessa, Det kunde ju bara Sara bli, å tro mig att hon var väl medveten om det.

Från det att jag började dagis så har jag alltid kommit bäst överens med killarna.
det följde med mig upp i skolan, ända till studenten.  Raka puckar inget skit snack. Ingen kärlek bara vänskap.
Har  älskat det, Har älskat dem.

Efter studenten så var det bara mina tjejer som gällde, Å jag blev så där tjejig som bara en tjej kan va (plus en del på Gretas då)   

Sen efter några års flytt och jobbande så börjar jag skolan igen... har gått sju veckor nu, Och vilka tror ni det är som jag kommer bäst överens med??
Just det killarna. Sjukt det där ändå.

Det enda jag egentligen vill är ju att få vara en prinsessa! 


Love//Malin


Kommentarer
Postat av: Sara

Men du ÄR ju en prinsessa ;)

2007-10-04 @ 19:24:51
Postat av: Matte Asp

Hej Malin.
Allt är bara fint med mig. Med dig och Charlie oxå hoppas ja?
Appropå ditt inlägg så kommer jag fortfarande ihåg tiderna när vi spelade fotboll uppe på asfaltsplanen på åsenskolan, och du var ju grym på fotboll =) Och när vi lekte röda-vita-rosen på marias och våran gård. de var tider de =) KRAM

2007-10-04 @ 21:32:15
URL: http://matteasp.blogg.se
Postat av: Matte Asp

Ja absolut de var skit kul. Jag röstar vi för att vi tar en åsenområdet-återträff och leker igenom allt igen =) vore fint de

2007-10-06 @ 15:03:24
URL: http://matteasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0