Duuuu, efter plugget...

Jahapp okej nu var det dags igen, Malin Rapp fortfarande glassig MEN, fruktansvärt dålig på att planera!
Kanske inte dålig, mest lat passar nog bättre.
Har varit ledig i nio dagar nu, NIO DAGAR! Jag har haft all tid i världen till att plugga och skriva på min praktik rapport som ska va ca 15 sidor lång, 
Vad jag har gjort istället:           (punkktlista)
*sovit tills jag vaknat...Varje morgon
*Suttit flera timmar på nya favorit haket
*Hejjat på bror och pojkvän när de målade om sovrummet, (tacktacktacktusentack!)
*Varit på IKEA ...två gånger
Sen har jag nog bara existerat.
Varför lixom?
Och varför sitter jag och skriver meningslös blogg när jag egentligen ska skriva den där jävla rapporten som jag började på för bara några timmar sedan?...som ska va klar i morgon..



image22 

Jag vet, sötast i världen, LillSara och MiniMalin 1986


Kommentarer
Postat av: -

Vad heter van veeterens son?
Söta vi e.
puss

2007-11-26 @ 21:38:44
Postat av: kakan

Söta du.
Jag kommer sitta hemma och heja på dig! Go GO Malin!
Och är du inte klar kommer jag och sätter en känga på rätt ställe =)
Duueee.. när ska vi ses? Kyss

2007-11-26 @ 23:10:30
URL: http://fancypants.blogg.se
Postat av: Just Me

Eric heter Van veeterens son. =)

2007-11-27 @ 16:41:31
Postat av: Till Sara

Svar: Inte fan vet jag.
och hans dotter heter vet fan inte :)

2007-11-27 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0