071112

Gick genom stan i snö blandat regn som inte ens kom uppifrån utan mer åt det vågräta hållet.
Kall och jävlig tänkte jag att det här kommer att bli en piss dag. Smiket ran långt ner på kinderna och håret ska inte ens nämnas.
Möter en grupp dagisbarn, alla med såna där reflexvästar på sig. Två och två går de och håller varandra snällt i hand.
Helt plötsligt så börjar alla barnen att sjunga "Ja se det snöar, Ja se det snöar det var väll roligt HURRA!"
Så himla lyckliga över att den första snön äntligen hade kommit,(som egentligen var 90% regn)
50 meter senare i total motvind så kommer jag på mig själv med att jag faktiskt ler :)

Underbara är ni

Kommentarer
Postat av: kakan

jag som trodde att du alltid log ;)
puss

2007-11-19 @ 17:16:50
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0