Fredagkväll

Dilemma:

Bilen står på verkstan, det är typ jätte jätte kallt ute, jag ska börja jobba om 3 timmar.
Det är sjuuukt långt till min arbetsplats... Vad göra?

1. Sjukanmäla mig

2. Säga upp mig

3. Sno en annan bil

4. laga lite mat åt Charlie, sen blinka lite extra mycket med mina hundvalpsögon och säga till honom att han måste nog tyvärr spendera sin lediga fredagskväll ute med mig på mitt jobb, för jag kan ju inte gå dit och hem SJÄLV heller, vad som hellst kan ju hända..

Det får bli det sista!
och det får bli varma mackor :)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: kakan

Kan inte ni mata Kakan nån dag?
*blink blink*

Skulle va nice med den där vinkvällen snart, eller vad säger du, hun?

PUsss

2007-12-14 @ 22:13:41
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0