Det går bra nu! :)

Det är sjukt egentligen vad allt går bra nu..
Alla kategorier!

Jul showen gick skit bra! Tack hela min underbara klass ni e så jävla grymma!
Jag var så nervös att jag höll på att spy,(å sen när började Malin bli nervös för sånna grejjer liksom?)
Men bra gick det :)
Å beröm har vi fått,
I MASSOR :)

Å bra gick det när Charlie trillade in genom dörren med en gran i händerna, Tack hjärtat

Snart har jag och Charlie varit tillsammans i hela två år, DET ÄR BRA, det ska firas med skumpa och något gott till det om jag känner min man rätt, Å det är  ju också bra :)

Träffade några killar och tjejer ifrån fritidsgården i går på stan, Shit asså vad kul att se er.
Lovar att komma och hälsa på er snart igen, promiiiiiis :)

Gjorde mål idag när vi spelade hockey/bandy - Bra

Gjorde stan med mamma igår, hur trevligt som hellst! - väldigt bra, hon e bra!

Får lön i morgon - ypperligt bra!

Å väldigt skönt var det att jag som e bakfyllansdotter inte ens fick onti huvudet av en hel flarra rött med plusmeny på det, Sånt gillar vi.

Å igår! ...kände jag det.. För första gången på väldigt många år.. underbart var det..
Gick på stan för mig själv och funderade på allt mellan himel och jord..DÅ kom den....
Jag snackar alltså om Julkänslan. Nu är det ju liksom jul snart, och kors i taket så är jag inte mtt uppe i en flytt eller måste jobba ihjäl mig eller måste ta mig trettio mil hem för att sedan skynda sig trettio mil tillbaka eller något liknande det här året.
underbart skönt är det!
Å Det är ju bra.

Fan vad bra det går nu!

image27



STOOOOOR PUSS//MALLA

Kommentarer
Postat av: Emish

gumman...jag gillar att d går bra för dej!!! Himla härligt att höra =)

å du...den där julkänslan du hittade, nästa år kanske du kan skicka den till mig för den infann sig aldrig hos mig detta år...fan

2007-12-28 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
/>
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0